Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Rožnov pod Radhoštěm / Skladník, expedice zásilek

Skladník, expedice zásilek

MERCURY STAR s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Zpracování objednávek, expedice zásilek, práce v eshopu. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 27 000 do 31 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je MERCURY STAR s.r.o. 06, okres Vsetín. Nástup možný od 15.5.2023. Další informace Vám poskytne Martina Koláčková, , tel.: 732 537 277, e-mail: martina.kolackova@kancelarskezidle.com.

Zaměstnavatel: MERCURY STAR s.r.o.
Místo výkonu práce: Rožnov pod Radhoštěm
Platové ohodnocení: 27 000 – 31 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Jaká jsme společnost?
Naše společnost se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle.
V Česku jsme jedničkou v prodeji kancelářských židlí. Působíme již od roku 1995.
Jsme autorizovaní prodejci od většiny výrobců v České republice + prodáváme produkty pod značkou DXRACER, MERCURY. Dovážíme zboží ze zahraničí a prodáváme jej také i prostřednictvím velkých eshopů + máme vlastní velkoobchodní sit prodejců.
Naše nabídka nemá konkurenci co se týče šíře sortimentu.
Co bude Vaší náplní práce ?
. préce ve skladu, objednávání přepravy
· příjem, kontrola a zpracování nově příchozích objednávek
· řešení případných problémů a nesrovnalostí
· práce v eshopu a jeho administračním rozhraní, práce v účetním systému Money S4
. komunikace s dopravci dodavateli a zákazníky ( e-mail / tel. ) .
. řešení změn v objednávkách
. komunikace mezi jednotlivými odděleními a prodejnami
. samostatné řešení aktuálních úkolů
Co Vám nabízíme ?
· práci na plný pracovní úvazek
. zaškolení, abyste se co nejdříve cítili jako ryba ve vodě
· zaměstnanecké slevy na naše produkty
. stravenkový paušál
. 25 dnů dovolené
- vánoční prémie
. přesčasy jsou propláceny s příplatek a nepropadají u nás
. skvělý tým kolegů
Co požadujeme:
. minimálně středoškolské vzdělání dokončené maturitní zkouškou
. ovládání práce na PC
. zodpovědnost a pečlivost
. dobré vyjednávací, komunikační a vyjadřovací schopnosti
. řidičský průkaz sk.B
První kontakt: emailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Martina Koláčková
Telefon: 732 537 277
E-mail: martina.kolackova@kancelarskezidle.com

Referenční číslo ÚP: 27420460715
Poslední aktualizace: 10. 5. 2023

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 10.6.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů