Obchodní a marketingový asistent, práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
MERCURY STAR s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici Obchodní a marketingový asistent, práce v eshopu www.kancelarskezidle.com. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je MERCURY STAR s.r.o. 05, okres Vsetín. Nástup možný od 1.4.2024. Další informace Vám poskytne Martina Koláčková, , tel.: 732 537 277, e-mail: martina.kolackova@kancelarskezidle.com.
Poznámka zaměstnavatele
OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ASISTENT
Naše společnost se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle.
V Česku jsme jedničkou v prodeji kancelářských židlí. Působíme již od roku 1995. a zabýváme
se také velkoobchodním prodejem.
Co bude Vaší náplní práce ?
- každodenní činnost spojená s marketingovým , obchodním oddělením
- podílení se na tvorbě marketingových kampaní, práce se srovnávači Heureka a Zbozi
- tvorba bannerů nebo návrhů v programu Canva - intuitivní program , jednoduchý na práci i naučení
- tvorba emailových šablon pro kampaně v prostředí smartemailingu , kde to lze snadněji nastavit.
- péče a komunikace se stávající nebo novými velkoobchodními klienty např. ALZA apod
- vyřizování objednávek VO klientů
- sledování TOP produktů na Heurece a pravidelný monitoring a jejich úprava
- příprava podkladů pro marketingové kampaně - produkty, ceny a podílení se na konceptu kampaně.
Marketingový a obchodní specialista
- hledáme do týmu člověka, který je kreativní a zároveň prozákaznicky orientovaný, baví ho vymýšlení nových cest k zákazníkovi, jak koncovému, tak B2B.
Pokud máte rádi různorodou náplň práce, tato pozice je právě pro Vás.
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělaní typu obchodní akademie
- praxe v obchodním, marketingovém oddělení
- postupně i práce v Canvě - intuitivní program, lze se snadno naučit s tím pracovat
- zkušenosti s komunikací se zákazníky, koncovými nebo B2B
- příjemné vystupování
- ochota se stále vzdělávat
- znalost češtiny slovem i písmem
- práce a komunikace se srovnávači (Heuréka, Zboží) , práce na sociálních sítích
Co Vám nabízíme ?
- 20 dnů dovolené + 5 dní sick days ,celkem tedy 25 dní volna
· práci na plný pracovní úvazek
. zaškolení, abyste se co nejdříve cítili jako ryba ve vodě
· zajímavé zaměstnanecké slevy na naše produkty
. stravenkový paušál
. proplácení případných přesčasů s příplatkem 25% nebo jejich vybrání jako NV.
. skvělý tým kolegů
- možnost firemního telefonu nebo notebooku
- speciální prémie na konci roku
První kontakt: e-mailem: martina.kolackova@kancelarskezidle.com
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
MERCURY STAR s.r.o.
Místo výkonu práce:
Rožnov pod Radhoštěm
Platové ohodnocení:
30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Martina Koláčková
Telefon: 732 537 277
E-mail: martina.kolackova@kancelarskezidle.com
Referenční číslo ÚP:
28803720776
Poslední aktualizace:
4. 3. 2024